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Apple startet den MobileMe Status-Blog

Garp200026.07.0810:21
See:

http://www.apple.com/mobileme/status

Finde ich eine gute Aktion, zeigt dann doch wieder eine gewisse Größe. Das sollten sie mal generell machen, Fehler sind ok wenn sie zugegeben werden und man kommuniziert wann sie ausgebügelt werden.
„Star of CCTV“
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Kommentare

smokeonit
smokeonit26.07.0810:36
"Steve Jobs has asked me to write a....."

Wer ist "me"???

schreibt einen Status Blog Eintrag, aber unterschreibt nicht oder sagt wer sie/er ist???

gibts sowas???

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hobo_1
hobo_126.07.0810:45
im blog wird aber leider nichts davon geschrieben, dass die probleme für einige weiterbestehen

ich fand heute, statt der seit zwei tagen üblichen fehlermeldung folgende mail auf mobile.me vor:
Dear MobileMe member:

On Friday July 18, we experienced a serious issue with one of our mail servers that has prevented you from accessing your MobileMe mail account for the last week. We apologize for this service outage and the frustration it has caused you.

As a first step, we have enabled limited web access to your email account so you can check for messages you may have missed since the outage began, and send and receive new email. To access webmail, log into www.me.com as you would normally. Please note that this interim solution does not provide access to any email messages received or saved before the outage began on July 18.

Your remaining messages and folders will reappear when the restoration of your account is complete, at which time we will also re-enable access from desktop mail applications, iPhone, and iPod touch. We expect to be finished with this process by next Friday but you may have complete access sooner.

While the vast majority of your email messages will be fully restored, in the affected accounts a small percentage of email messages have regrettably been lost. This includes approximately 10% of messages received between 5:00 a.m. PDT on July 16 and 10:20 a.m. PDT on July 18. For more information, please visit this support article.

Please accept our deepest apologies for this service interruption and any messages you may have lost. We will do everything in our power not to let you down again.

Sincerely,

The MobileMe Team

der frust geht weiter

„helden müssen auch die socken wechseln“
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alfrank26.07.0810:46
hobo_1: Doch, natürlich:
As of today a team was able to restore limited web access to those accounts so the affected members can use their browsers to read mail that has arrived since last Friday (though not before) as well as send and receive new mail. The team has already begun rolling out restoration of full access for all the accounts and expect to finish by the end of next week.
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hobo_1
hobo_126.07.0810:58
at which time we will also re-enable access from desktop mail applications, iPhone, and iPod touch

seit einer woche kein zugriff über meine stationären rechner zuhause oder über das iphone und so bleibt es zumindest bis freitag. wenn man glück hat auch schon früher...

„helden müssen auch die socken wechseln“
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Rodknocker
Rodknocker26.07.0811:14
Bis spätestens zum nächsten Freitag soll der Restaurierungsprozess aller vorherigen E-Mails abgeschlossen sein - jedoch sind rund 10% der zwischen dem 16. und 18. Juli empfangenen E-Mails unwiederbringlich verloren.
„Freiheit ist die Macht, die wir über uns selber haben.“
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jonny91
jonny9126.07.0811:41
Das ist bestimmt der berühmt John Appleseed der den Blog schreibt
„How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?“
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